吊佢老闆ar~~俾Ge牙屎做左學生會....都唔知點解D人
會投佢地一票lor?!They are so cheap~~搞到B&B退
出哦!~~心良la...你班仆街!!城班食屎大架!~5百幾票
姐...好叻咩?!~城班幹事都NANA地lor...如果俾禾見到
lee班食屎狗....就睥住佢地,fd仔們...你地都要嫁~
一齊睥爆班仆街哦!!~kakaka......
好無奈牙~~今日派左maths test paper...頂ar..差3
分先pass哦...唔得lu~~一定要惡補一下喇!!!其實有一
題我列到條式出黎嫁...但係果陣唔夠Time做哦!~

After lunch...去左MAC等練舞...不過跟住又唔屎練哦!
之後睇下Dance Club D photos...Heydi巧令女哦!~
上Chin果陣巧搞笑哦!~Don Don冇交作文...跟住同牙
siro係到互串~~~kaka...笑屎禾!唔知點解穎穎笑到塊
face紅曬...佢傻傻地哦~~then我見佢笑到咁Q,我同
牙楠又係到笑喇......haa haa*

放左學咪番屋屋lor...跟住落左去買野食+配個new眼鏡
哦~~~近視深左巧多哦...有隻eye就深左100度~other
one就深左75度,散光都深左25度牙!~唉!!~又唔見D
城績標得咁快~~巧無奈哦!果個new眼鏡都係膠框哦!~
$630牙~mummy真係捨得姐!~thz or.... |