Eng.lesson果陣好攰+好眼訓牙~我狂o係到放蚊哦!kaka~
小息果陣見到男+女社長哦~男社長cut左hair哦~好搞笑哦
佢個樣~~haa haa*笑屎我地喇.....
After lunch,我地玩得巧顛o係課室~kaka*。我地o係到
搞sweet sweet哦~~嚇到佢唔禁番黎課室哦!!笑屎哦~~!
Joselin俾我地夾攻哦~~好慘哦佢......haha!
跟住d男仔話我地好peter!之後我咪串番佢lor~hehe!!
油其係Don Don哦~城日話我lor......但係佢係睇我地玩果
時,最happi果個哦!!!佢狂o係到話:「好野..好野!」>v<
Chin. lesson派番test paper哦,味派之前..牙sir話巧多人
Fail哦~~好驚牙!!!跟住巧瑜話我pass哦!!咁都冇咁驚哦~
放左學...去左VA Rm,Miss Tang叫我地整課室個板板~!
跟住又話搵左資料果d可以走哦~咁又得我自己走lu。_ _"
之後見到小可愛哦~~kaka!!有人陪我lu~~Happi哦。
At night,同傻婆欣傾電電,傾左都唔算好耐,不過俾
Mummy鬧哦~~kaka*跟住謝謝話佢Mummy都係哦~~!!
好搞笑牙同佢傾電電.....巧耐都冇同佢煲粥喇..開針哦!! |