唔知點解Lee幾日一諗起果死豬神就好激氣喇~~所以禾一定要向大家發洩一下!
佢果人不嬲都係勁賤格嫁La~唔屎講!適個小小野,就係到扮曬野咁。好黑人增!
人地鬧緊佢果陣,頌係到笑,便態的! 一D gentleman都冇Lor,禾小學果d男
仔都冇佢咁賤嫁!!頌好佢10000000000000倍哦~我從味見過D男仔咁cheap架!
識到佢算我倒霉lor~*
唔講lee個賤人喇......今日牙楠+文雅o係禾學琴果打電話黎,聽唔到你地o既來
電,唔好意思哦~sor ar....... 地理果個功課o係ICQ同你講左喇........
做曬d功課lor,勁多牙~Maths果D難到PK wo。做左勁耐! 同埋我想問下CSS o既
同學Maths作業幾時對答案嫁?聽日屎5屎Bring番學牙?頌有..頌有果個地理呢我
搵左D係10月1∼2日嫁,得5得嫁? |