今朝早係學校買水水飲,之後唔後唔小心整左杯Milk Coffee落黎,之後我好似
個Sales咁,哄人幫我買左佢,跟住好辛苦咁,哄到小奧雲幫我買LU。
上CHIN果陣,牙SIR俾功課我地做La,都唔知果個牙SIR痴咩線,要我地做果d
問答,抄城5百幾個字+畫圖。跟住我同豬神城堂好細聲咁用粗口鬧佢...
頌有牙CSS明明係官校黎嫁Ma,城日都要我地出錢買埋d咩筆記(好無奈LOR)。
After Lunch,去左Music Room練+唱校歌,果個陳奕翀城1點先黎,之後佢要一個
人唱,Haha佢\唱得好搞笑架。
After the lesson 6去左School hall又聽埋d唔知咩野,又係對住個冷氣機,凍死Lu。
P.S. 有冇聽過魚旦歌牙?牙Sa同埋苦榮唱嫁呢!隻歌d歌詞好搞笑架。 |