4/11
kaka~~巧開針哦!!今日去左睇<再說一次我愛你>with mama~
幾好個故仔寫得..不過有D悶~套戲D主角個個都好慘咁~mama
睇到cry wo!!kaka....睇完之後我狂係到笑佢哦!!~
跟住去左AP到睇野..買左兩件3仔哦~其實都冇諗過要買...mama
話唔緊要wo~~~好無奈...不過果兩件3又真係幾令o既!!
5/11
今日番去金記跳舞...ok la~~都係咁lor!!!~好高興地...今日我同
牙楠好準時咁去學flute!牙sir今日着左對yellow襪番黎哦~kaka..
我同牙楠狂係到笑佢哦~~~haha*
之後去左吉野家食lunch~見到兩塊豬扒....

好黑人憎牙佢兩個...成個師奶咁喎~~~屎都唔肯走佢兩個~~~頂....
 |