28/10
今日水運會哦~5:50a.m.就起左身lu!!~
跟住塔MTR落天后...差唔多出閘果陣見到
Heydi哦......
出左閘見到牙楠+文文+Winnie+Yujuko
lu....o係到寫緊家長信哦!~
到7點幾差唔到齊曬人就開始練啦啦隊lu..
上晝果我地頌味比賽...so好悶~係咁睇住D
人游水...好無聊咁等到lunch time....我同
牙楠+文文+Winnie+Yujuko+靜儀落左去
炮台山食野....好趕咁食la~becuazz要趕番
去練啦啦隊哦~~冇幾耐la...就開始比賽喇!
文社開始先哦..巧細聲!完全聽唔到呇a講咩!
Then到我地la...唔知我地做城點~~不過已
經好大聲咁去艾...艾到把聲都沙左哦!~
到左ending果陣...就講個賽果la~~個司儀
講行社係亞軍果陣...行社D人冇反應~~我地
就好大聲咁歡呼哦~kaka!!之後講冠軍la.....
kaka~係我地哦!!開針到顛左~~之後頌拎埋
全場總冠軍哦~~忠社is the best.....
Jung house speed high,other house lay
behind. Jung House speed high,other
house say goodbye.
At night,同社長玩MSN...跟住佢話我地啦啦
隊本先係輸嫁!~妐軵校長..家長投行社wo!~
跟住我咪問番佢解我地又會win lor~社長話
係個鬼佬[今日個嘉賓]幫左我地..我又問佢點解
la~跟住佢話攰喎...唔想打~then咪886 lor...
29/10
今日番左金記跳舞哦!~我問番Heydi琴日社長味
笞我o既問題lor...跟住Heydi話個校長問個鬼佬
覺得邊隊好~個嘉賓話忠社好D....之後個校長就
Choose番我地忠社lor~~so我地先拎到冠軍...
跳完舞我同牙楠去學flute..落堂果時牙楠頌要留
o係到...我咪陪佢or...after that同Dad+mum
o係吉野家食lunch...so yummy~~~番到屋屋
就做埋D hw....6點幾就落去塔車車~~跟住見到
Heydi哦!~落左車就去左食野.....Then行去紅磡
睇我最愛o既祖兒o既Concert...so gd!!~冇上次
Show up Concert咁悶...城晚o既氣氛都好好哦!
爆玻璃果陣都唔係巧陣磡姐...睇完之後等左N世先
有車車哦!~城1點先番到屋屋...巧眼訓~~ZZzzzz
30/10
去左銅鑼灣行街街哦!~冇咩特別......都係咁lor~~
行完街街就去食野...食完野就番屋屋lor~~~真係冇
咩咁特別哦...so唔寫lu。 |