MY Profile

名名:「°!||×〝黑ˍ﹉[]||│

性別:`"+女 仔*]]

生日:93年1月5日

職業:°//"學 生 1名,,! !

學校:。﹏[[金 記++

       

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

FD籽俾禾滴牛牛
最近三個月尚無任何留言

FD籽滴QOOZA

丫靖*

LING*

蛋蛋*

牙謝*

小文*

W!N*

Jennifer*

巧瑜*

DON*

楠*

OWEN*

VICKI*

RACHEL*


FD籽滴XANGA

社長仔﹏

社長女﹏

Heydi

紙巾,,

牙謝

臭b;;瑤  

VICTOR籽*

KAI軒]]

 YU122..]

VICKI﹏

RACHEL*

KERRY,,

MING ]]

MY XANGA

MY  ALBUM


 

 


2005 年 10 月 31 日  星期一


>3<

今日巧早起身...番去操Red Cross~~好鬼屎眼訓哦!!

某人見到我媽咪就即刻dup低個頭...冇用~~

Music Lesson悶到牙媽都唔應得...差D訓著哦!~又係

到彈琴wo......等左巧耐先落堂~~ _ _”

Eng lesson要Quiz~~Part D巧難哦!~巧多都冇填哦!

得果20mins...一d都唔夠lor~不過算la。

食完lunch,文文同豬神+奧雲+小肥揚玩唔豬咩GM~~

好搞笑哦!~某人城日望住文文哦!~kaka*

之後買左枝維他奶飲...睇佢玩果陣,差D想噴奶哦!! 

CHIN lesson...派番張Quiz俾我地la~~幾滿意今次個

分....so gd!~冇諗過會咁好~

上Maths果陣唔豬點解好眼訓...偷偷地咁..訓左一陣~

After School同文文去Learning Maths...某人又遲黎+

城堂係到訓覺覺豬~~好離譜喎!~叫極都唔醒...

放左學...就同Winnie塔MTR番屋屋lor~~




2005 年 10 月 30 日  星期日


開針哦~~~

28/10

今日水運會哦~5:50a.m.就起左身lu!!~

跟住塔MTR落天后...差唔多出閘果陣見到

Heydi哦......

出左閘見到牙楠+文文+Winnie+Yujuko

lu....o係到寫緊家長信哦!~

到7點幾差唔到齊曬人就開始練啦啦隊lu..

上晝果我地頌味比賽...so好悶~係咁睇住D

人游水...好無聊咁等到lunch time....我同

牙楠+文文+Winnie+Yujuko+靜儀落左去

炮台山食野....好趕咁食la~becuazz要趕番

去練啦啦隊哦~~冇幾耐la...就開始比賽喇!

文社開始先哦..巧細聲!完全聽唔到呇a講咩!

Then到我地la...唔知我地做城點~~不過已

經好大聲咁去艾...艾到把聲都沙左哦!~

到左ending果陣...就講個賽果la~~個司儀

行社係亞軍果陣...行社D人冇反應~~我地

大聲咁歡呼哦~kaka!!之後講冠軍la.....

kaka~係我地哦!!開針到顛左~~之後頌拎埋

全場總冠軍哦~~忠社is the best.....

Jung house speed high,other house lay

behind. Jung House speed high,other

house say goodbye.

At night,同社長玩MSN...跟住佢話我地啦

隊本先係輸嫁!~妐軵校長..家長投行社wo!~

跟住我咪問番佢解我地又會win lor~社長話

係個鬼佬[今日個嘉賓]幫左我地..我又問佢點解

la~跟住佢話攰喎...唔想打~then咪886 lor...

29/10

今日番左金記跳舞哦!~我問番Heydi琴日社長味

笞我o既問題lor...跟住Heydi話個校長問個鬼

覺得邊隊好~個嘉賓話忠社好D....之後個校長就

Choose番我地忠社lor~~so我地先拎到冠軍...

跳完舞我同牙楠去學flute..落堂果時牙楠頌要留

o係到...我咪陪佢or...after that同Dad+mum

o係吉野家食lunch...so yummy~~~番到屋屋

就做埋D hw....6點幾就落去塔車車~~跟住見到

Heydi哦!~落左車就去左食野.....Then行去紅磡

睇我最愛o既祖兒o既Concert...so gd!!~冇上次

Show up Concert咁悶...城晚o既氣氛都好好哦!

爆玻璃果陣都唔係巧陣磡姐...睇完之後等左N世先

有車車哦!~城1點先番到屋屋...巧眼訓~~ZZzzzz

30/10

去左銅鑼灣行街街哦!~冇咩特別......都係咁lor~~

行完街街就去食野...食完野就番屋屋lor~~~真係冇

咩咁特別哦...so唔寫lu。




2005 年 10 月 26 日  星期三


>3<

今日塔buzz果陣見到小可愛....同佢一齊坐!~kaka*

Then落車果陣佢唔小心咁仆親..好慘牙~流曬血哦

之後我咪扶住佢lor...但係佢話唔覺痛wo!!!~

番到classroom,我即刻問Ainnie拎圖書...巧彩有姐!

唔屎俾人記名~~~kaka!!Maths果兩堂...好留心咁聽

書...lee課感覺上巧似巧簡單咁!!!唔知係唔係哦~~~

Eng lesson同牙楠玩....老師望過黎就扮聽緊..kaka~

好搞笑牙....同牙楠一齊整古巧瑜......haa haa~~

中文堂....好傷心牙!!!Dictation錯左一個字哦!~琴日

Shine左我咁多時間去溫.....嗚哇~~~巧唔小心哦!~

明明可以連續3time拎100分嫁!~

After lunch,社長黎左課室la...佢同禾地講水運D野!

便態的....果日要我地7點去到維園哦!~屎得lor~~~

I.H.lesson果陣班男仔巧煩哦~~~不停係咁講某D野!

頂~~個屎Don Don無啦啦又過左黎禾地果組~~之後

又痴住牙楠...跟住我咪串佢lor~~

After school,Crystal+Winnie+Yujuko+Joselin去

MK哦!冇人陪我~跟住見到巧瑜經過!咪叫佢陪我lor....

番到屋屋見到雪欣哦!~好得意牙佢......

打番琴日o既日記仔先la...朝早果陣青蛙同Sweet sweet

o係到抄功課la...本先都冇咩野~不過俾副校睇到!~

o係早讀果陣牙sir叫佢地兩個作文...寫低發生咩事la!~

之後牙sir又叫左佢地兩個出去la~~~Sweet sweet好串

牙!~完全估唔到哦!~串到牙sir冇野講!~kaka...



« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 65 | »


 


tofumonzter@createblog.com
小黑滴日記子*
WELCOME TO MY BLOG ,, 留個CM先走哇