今日小息果陣..同鄧鄧去toil toil~咁o岩又經過陸
運塊板板!!~咁又睇下lor...第一時間睇番女丙400
果行la~~跟住見到禾個名名哦!!!跟住鄧鄧就即刻
話"你入左喎!~"覺得巧突然呀~~估唔到禾都可以
入到決賽哦~~kaka......味跑初賽之前禾Daddy
睇屎禾嫁!!!~haha....禾講左俾佢之後~~佢都幾
開針下o既!~~ >w<..............................
I.S.果陣睇牛眼......o既細胞!!!~無意中俾禾見到
隻牛眼哦!!~都幾恐怖下....唔知o查o係手o既感覺
會係點o既呢!!~~haha....有DD想試下哦!~
第2堂媽屎堂派番琴日果張Quiz喇....38/50!kaka
咁都pass哦!~都算ok la......hehe!!!
放左學又練啦啦隊lu....巧大聲哦禾地!!!!kaaaaa!!
奸Ba Da.......一定要win哦~~!!! |