今日番學校練舞la...Crystal+乳豬+巧瑜冇番黎哦!~
今日有D悶lor...可能佢地冇番o既關係掛~~
之後去學Flute with牙楠!~Then同鄧鄧去食野!~牙楠
就番屋屋食...!跟住禾地搭MTR..o係Sai Wan Ho等
Crystal+乳豬...等o既其間實在太悶+無聊!所以打
左俾牙謝傾計~幾開針下o既!~巧耐都冇約佢去街喇!!
巧想同牙謝去影貼紙相仔哦....
跟住佢地黎左lu~一齊搭番MTR番我屋屋做...媽屎porject!!
我地好似傾左巧多野咁..但係正係做我個4板Power Point~
樹但la...遲D先再做埋佢la~跟住佢地話想去運動場到練跑..
但係冇開...所以改為去藍灣行街~落去果陣巧凍哦!~Crystal
縮埋一舊咁!~佢話巧凍la...我地就攬住佢lor~kaka!巧搞笑!
5個傻o既攬住一齊行!~低b...haa haa*
Crystal去左K.S.到買筆!~睇左巧耐哦我地!~見到D XO o既
野!~好Q...但係冇帶錢出街哦!~ >v<
跟住佢地就搭番buzz番屋屋lu!~ |