今日d堂都幾好...得中文一堂主科咋!!kaka
I.T.果陣牙sir叫禾地打字~~有D唔係好適!
禾同yellow翀就全程都係咁問陳天泰喇.....
覺得幾搞笑哦!!!最後..禾地3個都打曬D字~
I.S.就玩顯微鏡...yellow翀叫2號try下屈塊
玻片...睇下會點!!!跟住佢就屈塊玻片la~~
點之...真係屈爛左哦!!!俾牙sir鬧~~kaka..
P.E.玩跳遠...唔係咁適~~!有DD驚~~不過
exam都唔係太低分~~!
Then去左演講室上果個Red Cross o既課程!
都幾悶下!~5:45先完....跟住就番屋企lu!! |