金日番到Classroom....又顛左!!!!乳豬呸著禾
件"嬲"...扮大俠!!跟住禾就好似佢咁呸著件"嬲"
o係到扮"香港小姐"冠軍!!!haha...低b!笑屎!
then上computer!!!又係打字....金日終於打到
幾隻字喇....3號都話禾醒左dd喇!!!kaka......
跟住上中文....屎肥陳又俾左巧多New Year hw
禾地lor.....!!!城個holiday都唔屎玩luuu~~
小息...佢地o係到做hw....禾都一齊做!!!kaka!!
After that...上2堂I.S.呀!!!悶到ar...係牙sir做
實驗果時先叫做巧玩DD lor!!!~
Lunch....做hw too!!!金日個lunch過得巧快哇~
P.E....做熱身果時...林X彤露under wear!!!頌要
係紅色o既tim...同牙楠+win都笑屎!!!haha...!!
跟住play badmintion...禾同乳豬揸住枝球拍當係
結他o係到唱歌哇!!!kaka...低b唷!!!
之後番去classroom又o係到玩"結他"唷!低bx2!
放學....見到蛋蛋所謂o既"小學同學"唷!!!呵2~~
禾地係咁跟住佢地2個...巧玩+笑屎!!!kaka...
去到mtr station...見到八兩金哇...haha..令仔呀!
跟住就番左屋屋lor.... |