金日第1+2堂視藝....寫畫評XDD!!!落左堂都味
寫曬.....!!!番到1忠繼續寫....!
第3堂...英文....都ok的!!!!第4堂..Maths..派番
Quiz paper...派之前...勁驚肥!!搞到打曬冷陣+
肚痛....kaka...冇肥呀!!!28/50...不過D FD巧勁
唷....差唔多全部都係4字頭哇!!禾要+oil唷~~!!
Lunch....同琴日一樣超巧玩....!!!haha^^希望次
次o既lunch都係咁laaa...!!wa ka ka~
第6堂....電腦!!!本先應該去new wing上的...之後
牙sir話果度有人上...叫禾地去番old wing!!!李sir
黎左....o岩o岩入左去跟住佢地話想去數理室到上!!
跟住又過左去喇....haha....o係禾地兜兜轉轉其間..
牙楠條裙爭DD甩左哇....kaka^^!!
電腦堂....牙sir講野講得巧大聲呀....應該飛左巧多口
水o係禾到....kaka^^!!落堂,,番1忠laaa緊係.....
上番去果陣....梁sir毛啦啦出現哇....佢問禾地適唔適
line up...禾地緊係勁怏就line up番巧laaa....跟住佢
又問禾地豬唔豬邊到上邊到落....跟住又點禾地落番去
先再上番黎lorr.....!行行下....小肥羊又殺左出黎喇....
梁sir又問佢適唔適咩叫line up,,,爆串咀唷!!!笑屎哇!
第7堂....歷史!!!都係咁lor....!~巧快就1Day luuu!
閃人....番屋屋//!! bibi~~
|