MY Profile

名名:「°!||×〝黑ˍ﹉[]||│

性別:`"+女 仔*]]

生日:93年1月5日

職業:°//"學 生 1名,,! !

學校:。﹏[[金 記++

       

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

FD籽俾禾滴牛牛
最近三個月尚無任何留言

FD籽滴QOOZA

丫靖*

LING*

蛋蛋*

牙謝*

小文*

W!N*

Jennifer*

巧瑜*

DON*

楠*

OWEN*

VICKI*

RACHEL*


FD籽滴XANGA

社長仔﹏

社長女﹏

Heydi

紙巾,,

牙謝

臭b;;瑤  

VICTOR籽*

KAI軒]]

 YU122..]

VICKI﹏

RACHEL*

KERRY,,

MING ]]

MY XANGA

MY  ALBUM


 

 


2006 年 2 月 17 日  星期五


Today...

金日第1+2堂視藝....寫畫評XDD!!!落左堂都味

寫曬.....!!!番到1忠繼續寫....!

第3堂...英文....都ok的!!!!第4堂..Maths..派番

Quiz paper...派之前...勁驚肥!!搞到打曬冷陣+

肚痛....kaka...冇肥呀!!!28/50...不過D FD巧勁

唷....差唔多全部都係4字頭哇!!禾要+oil唷~~!!

Lunch....同琴日一樣超巧玩....!!!haha^^希望次

次o既lunch都係咁laaa...!!wa ka ka~

第6堂....電腦!!!本先應該去new wing上的...之後

牙sir話果度有人上...叫禾地去番old wing!!!李sir

黎左....o岩o岩入左去跟住佢地話想去數理室到上!!

跟住又過左去喇....haha....o係禾地兜兜轉轉其間..

牙楠條裙爭DD甩左哇....kaka^^!!

電腦堂....牙sir講野講得巧大聲呀....應該飛左巧多口

水o係禾到....kaka^^!!落堂,,番1忠laaa緊係.....

上番去果陣....梁sir毛啦啦出現哇....佢問禾地適唔適

line up...禾地緊係勁怏就line up番巧laaa....跟住佢

又問禾地豬唔豬邊到上邊到落....跟住又點禾地落番去

先再上番黎lorr.....!行行下....小肥羊又殺左出黎喇....

梁sir又問佢適唔適咩叫line up,,,爆串咀唷!!!笑屎哇!

第7堂....歷史!!!都係咁lor....!~巧快就1Day luuu!

閃人....番屋屋//!! bibi~~




2006 年 2 月 15 日  星期三


Today...

金日第1堂.....歷史!!!!又係Hide Light書..!!

第2堂....肥陳o既中文....!!! 

第3堂....英文....Miss隻眼巧恐怖唷!!!><

第4堂....I.S!!!悶的....但巧快就上完luuu!!!

Lunch.....去Hall with乳豬+Joselin!!!幫牙楠

玩埋最尾個Game....haha!!!金次掂左喇...!!!

第5+6堂.....家政!!!巧玩的....!!!

放學....閃人with 牙楠+乳豬+Joselin+蛋蛋!!!

勁準時就番到屋屋喇....!!!bibi




2006 年 2 月 14 日  星期二


Today...

金日早會....落左去laaa!!!勁驚DD訓導會叫禾地"o那" 高

件3Cheak.有冇攝到3唷..kaka..巧彩冇cheak姐...如果

唔係就屎緊lor......!!!唱校歌....冇聲....再唱多次!!!!都係冇

聲....F.1+2放學番低再唱....!!!!

第1堂Eng....唔知點解上左冇幾耐就落堂luuu....開針哇!

第2堂呀!!!!香蕉佬呀呀.....佢金日勁火哦!!!狂鬧人呀......

黑人憎....黑人憎!!!!!xyz#$@!&)佢巧似巧趕時間lor...o係

咁吹人喎.....唔想再見到佢呀呀呀!!!!

I.S....冇咩野o既!!!Maths畫圖圖...都係冇咩野lor....

PTH...禾地果組出去介紹....巧搞野唷!!!城班低能b..kaka^^

3:30.....本先係要去唱枚歌....但係要練Dance!!!haha

又唔屎唱喇....多謝Miss Fung!!!Dance...練到隻手勁攰哇!

5點幾先走得....落緊微Rain!!!同牙楠拖住隻手...雨中慢步!

kaka....浪漫的!!!^^

P.S....1)happy Valentine's Day。+°■*]

   2)星期六哇.....7點!!!!Owen上電視呀...要睇唷!!!



« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 65 | »


 


tofumonzter@createblog.com
小黑滴日記子*
WELCOME TO MY BLOG ,, 留個CM先走哇