第100日寫日記luu~~
乳豬過左黎小西..金日約埋佢番金記! 搭buzz果
陣o係到睇Yes! 有D不雅....haha!! 搞笑唷...
佢又俾左DD心理test禾玩!! 爆笑...o係buzz見到
勞勞唷!! 茅同佢say hi唷...ka!
落左車...禾同乳豬o係到等牙楠luu~等左陣佢就
黎luu...禾地就上去luu~
金日跳到11點幾先走唷!!! 換完3即刻打俾mama..
跟住再打俾牙謝!! 約佢o係小學等唷~~等左巧Q
耐呀!! 跟住又去左Tram Stop等...交換左禮物之
後就走luu!~上去太古搵mama...見到楊令令唷!!
跟住上左去買[hp4]戲飛...26/12果日去睇~~~~
行左巧耐先番屋屋lor.....
9點果陣...同Joselin玩msn...俾禾豬到一D野~!
巧嬲lor覺得~~! 完全茅諗過唷...!!!! |