哈囉~
九月1日開學啦.講下先..因為之後我都吾會太經常寫,上左F.3要真係比心機讀書啦.
特別係d理科..因為我係讀死書既人,so Maths,Phy,Blo,Econ......一定死梗.
如有人係擅於里d方面,請給我聯絡方法!!求救!!
或者,我既MSN: [email protected]
以後都一定吾會改.這輩子,因為我都用了6年了..
thank you.
回中學:
因為8月31日要通宵狂做番d功課,所以成隻眼都係紅根.好痛..
其實我已經遺失左個8達通同學生証成5個月,加上我地番學要拍卡紀錄(智能卡),我又驚有老師睇到,
所以我比以前早左半個鐘番去..
由於係第一日上堂,又太早番去,個3C班房鎖左門,未開.
就去office囉key,見到今年d F.1仔..好懷念..
之後上去班房,見到d以前同班但又吾熟既同學,連講聲HI都冇..
唉..自己第一日,冇人同我坐..最熟d人又起dog班..一個人..
呃..then開學禮.上年譚副校做左臨時校長(Acting).
今年,吾係校長講野.係狂聽歌,全部都是聖詩..
完左開學禮都差吾多放學,
then 12點左右番去太子.
但係又要陪Ivy去買小提琴.比左吾少意見..
After that,番屋企放低d書之後,12:55立刻衝去到太子MTR站.
約左d小學同學..
回小學之詳情遲d先寫..sleep..
但下次篇日誌我會設密碼.
Passward : TMRGPS (取自Tong Mei Road Government Primary School)
|