|
|
2008 年 9 月 28 日 星期日  |
| 2008-09-28 |
分類: 凡之常 |
尋晚五點幾出門口同大家姐去上環燒烤.
真係好巧合咁撞到羅幫起太子站出口.
我首先見到佢,我吾確定.
就問大家姐:「哩個人咁似羅幫既?」
先知原來係佢..
大家姐話佢副眼鏡咁圓既?哈...宜家講起又真係幾圓喎..
五點八到左上環,迷路!?
對!是完完全全地迷路,吾知行左去邊.
行下行下,又行對了.
見到文武廟下面個條長命梯.嘩~300幾級.
好彩,下面有人黎接我地上面個會所燒烤場,吾洗行長命梯者..
上到去見到一d好奈冇見既人,
樂勤(廋了),樂樞(高了),婷婷(冇變)...
唉~
比我唸番起阿民同阿明添..好多年啦..
感覺疏遠左.
食到好飽,我就去隔離麻雀室彈琴.(don't ask me why there have a piano.)
無琴譜,就依記憶,彈左幾首貝多芬,蕭邦...既歌.
最後彈到「不能說的秘密」時,
見到我身後多左幾個咀呈O字既人..
=v=**
期待10月1日既假期!!
又有人請食 KFC lar~~
|
| 發表時間:2008-09-28 08:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|