tree_u_no
暱稱: 仟
國家: 香港
地區: 油尖旺區
Orange range
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最新文章
2012-11-20
2012-03-22
回顧2010年
2010-11-13
2010-08-18
2008 年 9 月 30 日  星期二   晴天


2008-09-30 分類: 凡之常

Oh`

I hope I can have a new a Piano sheet for me to play the piano,

becuae I  was play these songs for a lone long long time.

You know? I think they are becoming boring.

 

發表時間:2008-09-30 01:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 tree_u_no 的日誌)


marco55566 於 2008-10-01 06:30 PM 發表:
好耐都無黎你個Blog!

彈琴、自少對我來說:學彈琴是一個天方夜譚的一件事,所以......

不過欣賞音樂我倒是感到興趣
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

「天方夜譚」也未免太誇張了吧~ =v="
讀醫對我來說是絕對無可能呢...
Posted at 2008-10-01 06:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kennedy_hin 於 2008-09-30 10:23 PM 發表:
個個女仔都liky 彈琴==''
都唔知點解..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

彈鋼琴?有d女仔係中意拉小提琴.
 
點解?呃..可能絕大部分既女仔起細個個陣,
d父母逼佢學,然後大個就中意左彈琴囉.
好似我咁...我以前係超超超憎彈琴(P.4,5,6 F.1),
因為阿媽成日逼我彈琴(仲要係不成氣候,吾好聽既練習曲),
但係學到一半咁,吾繼續既話又好似吾甘心喎..
我都想考埋演奏級,不過later先.聽人講難到嘔血!
 
同你講ㄚ,d人吾想考到演奏級既話,都吾好信佢中意音樂.
如果真係中意就考埋佢,8級都只不過係普普通通而己,溥溥衍衍.
100%真架~
Posted at 2008-09-30 11:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





21 Guys
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
文章分類
全部 (209)
凡之常 (156)
不知道 (10)
有關藝人 (3)
特致某人 (6)
畫室趣談 (4)
溫書情形 (13)
未分類 (17)
每月文章
日誌統計
文章總數: 209
留言總數: 232
今日人氣: 4
累積人氣: 5379
最近訪客
最近沒有訪客