|
|
2008 年 11 月 30 日 星期日  |
| 2008-11-30 |
分類: 凡之常 |
講左啦,我星期五同左芬去食午飯。因為我難得起星期一至五是旦一日放假,而她又起星期五有3個鐘頭放lunch。我是是旦旦找左幾件我家姐既長袖衫,因為她太趕先至打電話。無時間換衫,趕得上、無點遲到都算好。唉~衝去……=^=”原本我谂住帶她去九代試下架,我覺得真係好好食,我啲同學每個食完都話絶對性好食。谂下谂下,但係好似由太子到油麻地,太遠啦,所以改左是是旦旦坩去左基榮附近既麥當努食。
芬叫左個個吾知咩新出個個蝦包餐,飲雪碧。第一次見到有人飲雪碧… =v=“我谂住要平啲既餐,但係吾知點解都叫左個吾知咩新出個個蝦包餐,不過真係貴到嘔電。TAT 仲由可樂轉做奶昔,又加左兩蚊.食完之後覺得好吾抵,普普通通咁,不過啲醤又真係幾好. ^~^ 可是,真係真係真係好貴!!! T^T 唉......
之後去左睇倉鼠用品,因為芬屋企隻希希同澈澈生左7隻小小可愛既倉鼠BB,間屋吾夠大.
後來去花園街行左幾個字,她就回校.我番屋企再去畫畫.
遟d再講一d畫畫奇談..
|
| 發表時間:2008-11-30 03:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|