|
|
2009 年 2 月 13 日 星期五  |
| 2009-02-13 |
分類: 凡之常 |
今年valentines day的朱古力收得好少……
連25份都無。 TAT
唉~算啦~
|
| 發表時間:2009-02-13 07:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
軒 於 2009-02-16 06:42 PM 發表:
入唔到你個主頁==要直入個blog... cm...
|
網主回覆
=="
really?
Posted at 2009-02-16 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嘻嘻,當然啦~
=] Posted at 2009-02-14 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
泔啊!
我送份比你啦!
E度收啦~ Posted at 2009-02-14 07:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝你先。
我在想……你個cm 是對我説的嗎?
總感覺好似吾係泔咯……
也祝你情人節快樂吧! =] Posted at 2009-02-14 10:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|