屋企又有鼠疫啦,宜家有隻入左廚房,捉都捉吾曬..都吾知點煮飯架..
上次有隻死左既老鼠起後行,好大隻,
我估係老鼠媽媽,它餓死左,旁邊仲有幾隻可愛既上小老鼠.真慘..
雖然佢地真係好得意,但始終係「過街老鼠」.
根據「凡事留一線,日後好相見」的意思,我當時只係趕走左D小老鼠,起媽媽發現之前,
但係大老鼠的屍體已經發臭,爸爸又番左大陸,屋企三個女人都吾敢捉,(我滴汗 =="),
只好打電話比個住起附近既男仔(我估男仔大膽D..),叫佢上黎捉,
詳細說明後,佢話:
「辰姐,我都未捉過死老鼠,我都吾知自已驚吾驚喔,我上到黎先知..」
當然完全俾視佢,就話:
「吾係丫嘛,堂堂男人,咁你都驚..」(以下省略..)
起我不斷帶有威脅同食物引誘的逼使下,答應左.
佢上到左,馬上帶佢到後行睇下, 佢話:
「難得呢隻係傳說中既死老鼠?」
「點解你話傳說中?」
「我地辰姐天不怕、地不怕架嘛,死老鼠吾應該灌個封號比佢咩?」
「你係咪未死過?洗吾洗試下ㄚ!?」
「吾洗...」
「吾洗就乖乖地捉走佢!」
「係!奴才遵命!」舉起右手,像警察般敬禮.
捉老鼠過程吾想詳講,放起報紙上,再放入膠袋.
雖然捉老鼠左,不過,佢竟然賴死起我屋企吾走..服左佢..=="
媽媽本來諗住留佢起度食埋飯,佢都話OK的,
但一個電話急call就好似火燒後欄咁走左..
個「電話人」係男生,忍忍若若聽到:
「死仔,仲吾黎!!!............又話打波!!...........你................快D黎..............」之類既..
當時我懷疑佢耳膜有冇穿到..
臨走前,同我講左句,
「今晚等我電話,我要你星期日請我食飯!」
「你講真?」
「吾通你講笑?」
我媽媽說: 「你去啦!難得人地幫我地捉走左隻老鼠,點可以咁無禮貌.」
「>< 我...好...」
由於個一晚我幾經辛苦,終於起佢講入『星期日請食飯』呢件事之前收左電話.
Yeah~
|