|
|
2009 年 8 月 24 日 星期一  |
| 2009-08-24 |
分類: 未分類 |
I have found a video which is about Micky of Tokoshinki, it s so sad ..
Please watch this video ~
( 特別係蝦米! 唔該! 你睇我幾有你心丫, 特登揀Micky個part比你! )
夜心萬萬-Micky part :
when i watch it til to the end, i cried ..
|
| 發表時間:2009-08-24 10:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-08-28 10:32 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SIU007 於 2009-08-25 10:36 PM 發表:
^^多謝你關心~ 工作上真係碰上好多好多丁~但又時諗.碰丁先會長大!! 但自己經唔起錯折~小小錯折就後退,就怕左! 真係好攰啦~~同d同事明爭暗鬥~~唉...一不留神中了刀都唔知!!
|
網主回覆
都係架~ 吾好因為小小既挫折就打敗自已.
全世界既人都系明爭暗鬥架啦, 不過只要自己小心D, 遙言就少一D.
加油!!  Posted at 2009-08-27 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|