tree_u_no
暱稱: 仟
國家: 香港
地區: 油尖旺區
Orange range
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最新文章
2012-11-20
2012-03-22
回顧2010年
2010-11-13
2010-08-18
2008 年 5 月 31 日  星期六   晴天


2008-05-31 分類: 凡之常

感覺越來越迷失自我,失去了方向感.

下個月開始又要考試.

今個星期超忙:星期一有IS Test,星期二有Comp. Dict,Geog Quiz&PE Exam.星期三有Geog Test.星期四有Maths Test,Comp. Exam星期五有Hist. Tset.                 8個...

 

又開始家變了.唉~

 

我要奮發.

Hey,Come on!!!

Heat up,

Get up,

Never give up!

 

越困難的我越要征服.復活的女子比外星人更頑強.我說得出做得到.

世上沒有我黃洱辰做不的事!

 

發表時間:2008-05-31 10:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 tree_u_no 的日誌)


SIU007 於 2008-06-12 11:37 PM 發表:
辰~
你考試考成點呀~?突然想過來睇睇你
我讀完書了,,,,在搵工中...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

oh~i see
be hard work!
Posted at 2008-09-14 12:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



marco55566 於 2008-06-07 11:24 AM 發表:
在茫茫的大霧之中,雖然你失去的是方向。
但你也別忘記自我的本性,雖然麻目而又沒有目標地走
是很可怕,但是,只要你仔細一看!
身體其實還有很多人同你一起走的。
你並不是孤單的一個,也不是寂寞地去走這條路。
好好加油吧!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

明白了!多謝啦.
 
我一定不會忘記自我的本性的.
Posted at 2008-06-07 10:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIU007 於 2008-06-04 11:29 PM 發表:
雖然我唔識彈琴..未必識分別
但..我真好感動哦~~~~
感覺上你就係我面前彈比我聽咁,感覺同你好近好近~
(可能你會覺我好x張)但..我就是咁既感覺
唔係人人都有幾會學琴
所以你要加油呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thank you!
^__^
Posted at 2008-09-14 12:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIU007 於 2008-06-02 10:07 PM 發表:
哈...多謝畢~~~對我業了
考試要努力以赴~~我為你打氣...
我們一齊努力為夢想出發~~~~
做個發光發熱的人
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HAHAHA ~
run to your dream !
Posted at 2008-09-14 12:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





21 Guys
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
文章分類
全部 (209)
凡之常 (156)
不知道 (10)
有關藝人 (3)
特致某人 (6)
畫室趣談 (4)
溫書情形 (13)
未分類 (17)
每月文章
日誌統計
文章總數: 209
留言總數: 232
今日人氣: 4
累積人氣: 5395
最近訪客
最近沒有訪客