|
|
2008 年 5 月 31 日 星期六  |
| 2008-05-31 |
分類: 凡之常 |
感覺越來越迷失自我,失去了方向感.
下個月開始又要考試.
今個星期超忙:星期一有IS Test,星期二有Comp. Dict,Geog Quiz&PE Exam.星期三有Geog Test.星期四有Maths Test,Comp. Exam星期五有Hist. Tset. 8個...
又開始家變了.唉~
我要奮發.
Hey,Come on!!!
Heat up,
Get up,
Never give up!
越困難的我越要征服.復活的女子比外星人更頑強.我說得出做得到.
世上沒有我黃洱辰做不的事!
|
| 發表時間:2008-05-31 10:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
SIU007 於 2008-06-12 11:37 PM 發表:
辰~ 你考試考成點呀~?突然想過來睇睇你 我讀完書了,,,,在搵工中...
|
網主回覆
oh~i see
be hard work! Posted at 2008-09-14 12:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
在茫茫的大霧之中,雖然你失去的是方向。 但你也別忘記自我的本性,雖然麻目而又沒有目標地走 是很可怕,但是,只要你仔細一看! 身體其實還有很多人同你一起走的。 你並不是孤單的一個,也不是寂寞地去走這條路。 好好加油吧!
|
網主回覆
明白了!多謝啦.
我一定不會忘記自我的本性的. Posted at 2008-06-07 10:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SIU007 於 2008-06-04 11:29 PM 發表:
雖然我唔識彈琴..未必識分別 但..我真好感動哦~~~~ 感覺上你就係我面前彈比我聽咁,感覺同你好近好近~ (可能你會覺我好x張)但..我就是咁既感覺 唔係人人都有幾會學琴 所以你要加油呀
|
網主回覆
thank you!
^__^ Posted at 2008-09-14 12:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SIU007 於 2008-06-02 10:07 PM 發表:
哈...多謝畢~~~對我業了 考試要努力以赴~~我為你打氣... 我們一齊努力為夢想出發~~~~ 做個發光發熱的人
|
網主回覆
HAHAHA ~
run to your dream ! Posted at 2008-09-14 12:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|