|
|
2008 年 7 月 2 日 星期三  |
|
|
SIU007 於 2008-07-19 07:11 PM 發表:
我好耐有黎啦... 你放左假未>>?? 我就來考試啦...忙著搵人做模特兒!同溫書 -_-" 有點手忙腳亂
|
網主回覆
唔緊要啦~
我已經放緊暑假,終於可以訓多過六個鐘來補番哩一年既睡眠不足. =]
你考咩試呀??
真係唔係好明...知識淺薄...
不過我都同你加加油啦!
努力! Posted at 2008-07-20 11:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝. ^______^ Posted at 2008-07-20 11:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
個背景音樂又轉左......唔錯呀!
畫得唔錯呀!繼續努力哦...........
|
網主回覆
首背景音樂係火影忍者的熱血音樂,即每次戰鬥時到了緊張時刻的高潮都會用到.
多謝... Posted at 2008-07-20 11:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|