今日係上水搭70X去觀塘,
搭到想死咁濟.
差唔多用左30Min係粉嶺兜啊兜,
用左50Min先到康樂園......
全程差唔多90Min......
係我姐姐的話,早就暈左車浪XD
係途中,
有個婦人係到講,
話咩D人仲未醒覺,
277X條隊短過70X,
又話咩九巴騙人,
特快線唔係特快,
D車咩咩咩,
我心諗,
你都識講277X快D,
咁你又坐?
明知70X慢就唔好坐啦!
唉!佢想點???
__________________________________
晚上,
係觀塘碼頭等74A,
個司機話我地聽10:05先開,
都唔係等好耐,
最後我上左佢架車,
佢驚駛得快而定,
又好人,
我一定會寫信去九巴讚揚佢!
|