星期六,
今日同D小學同學一齊玩NDS,
軒軒隻鸚鵡好得意,
相片:
好CUTE阿!
________________________________________________________
星期日,
無咩野,
只有一句:
點解我身邊總有一個自大的人?
星期一:
以前的我,
在做數時,
無論幾深幾複雜,
總喜歡一Step過,
現在,
就喜歡幾Step......