今日同朋友係海濱踏單車,
中途,
有部個單車經過,
嘩!
部單車型到無得好型,
後面裝左兩部喇叭,
係到播歌,
最後向吐露港公路走左.......
今日307超特!
開2007 B9,
詳情請到我個論壇:
http://cpstarforum.freeforum.hk/