今日水運會
會上有個肥仔好得意
放學之後我就起facebook 上面 起post 希望尋求到呢個趣緻肥仔的姓名
但係好似比人蓄意破壞左...
以我自己為例 我絕對唔會起陌生人/唔熟 既人面前爆粗 or 叼難人地
因為我間中叼難同粗口可以促進朋友間既友誼... 但我自己認為絕對唔可以係惡意的
所以我講粗口既限度只限於起熟人面前..
不過其實我都知好多時間大家未必會想聽粗口
我會收儉的
起人地眼中 我知道自己既形象非常固執..
但係我自己好清楚 自己思考是多角度的
講真 我認為講下笑冇咩所謂
但係當我送埋個落台階比你果時 你仲係要繼續....呢個已經算係惡意
我好難接受到 .... 而且嚴格上你根本唔係我朋友
而且枉你為 教師,,, 令人覺得特別難接受 !!
試設身處地 一個熟人對你講粗口 你會覺得如何 ?
雖然感覺始終可能係負面 但係終比一個陌生人對你講粗口 好..
如果論爭吵 我絕對有信心嬴
但係我想藉呢次機會 試下去息事寧人
改變一下自己既形象
|