*__CEdric_ の日誌

2011 年 4 月 20 日  星期三   晴天


正義? 分類: 未分類

今日水運會

會上有個肥仔好得意

放學之後我就起facebook 上面 起post  希望尋求到呢個趣緻肥仔的姓名

但係好似比人蓄意破壞左...

 

以我自己為例   我絕對唔會起陌生人/唔熟 既人面前爆粗 or 叼難人地

因為我間中叼難同粗口可以促進朋友間既友誼... 但我自己認為絕對唔可以係惡意的

所以我講粗口既限度只限於起熟人面前..

不過其實我都知好多時間大家未必會想聽粗口

我會收儉的

 

起人地眼中  我知道自己既形象非常固執..

但係我自己好清楚  自己思考是多角度的 

講真      我認為講下笑冇咩所謂

但係當我送埋個落台階比你果時 你仲係要繼續....呢個已經算係惡意 

我好難接受到 .... 而且嚴格上你根本唔係我朋友  

而且枉你為  教師,,, 令人覺得特別難接受 !!

 

試設身處地   一個熟人對你講粗口  你會覺得如何 ?

雖然感覺始終可能係負面  但係終比一個陌生人對你講粗口 好..

 

如果論爭吵  我絕對有信心嬴

但係我想藉呢次機會  試下去息事寧人

改變一下自己既形象 



空虛? 分類: 未分類

有個聲音一直在告訴我不要再浪費時間

很多的人在浪費時間,,  打機  、facebook、等等

儘管我已經好盡責了

但是無形中還是有種力量不斷推向我 推向我繼續向前向前..

我想我這次真的認真了 ..

我是認真的感覺從心底發出想要努力           我享受努力的感覺  享受努力的氣味 享受綻放青春的時光!

 



« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 61 | »