adopt your own virtual pet!
                                           
 

 

ts01800919
暱稱: 〝▃豬兜兜﹍||+
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
看`
北京"
很久很久"
飛天雄..跑雄.."
文章分類
全部 (151)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*,,!●楚欣`×糖!]°
||[[*旻SkY◆!"+
》﹏TsZ欣 +..!!]]*
》﹏hey希 +..!!]]...
▲`\,,*小 雯 =] !!
婉*]]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 151
留言總數: 135
今日人氣: 48
累積人氣: 5307
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
          
2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天


飛天雄..跑雄.."

  今日先知道..隻暴力雄係跑得超快-V-"..

  話說今日..小息..軍話去wc..咁就同左佢去..佢就係到狂set頭.-3-"..sEtSeT..等到佢sEt完之後..打鍾=V="..我就

話..死lo..遲到了..佢話..唔怕la..早過隻雄入課室咪得..去到走廊..見到隻雄同個老師密針..放心哂-V-"..咁就慢慢咁走埋去..當我

地行到醫療室時..隻雄仔..咁岩同個老師針完..同時間都發現左我同小龍女._."..之後..你眼望我眼..雷電一觸..

  隻雄話..你2個試下遲過我入課室..!!!之後..隻雄竟然用9秒9時速..前衝..!!!賀老師係前面叫住佢..佢都唔

停..理都冇理..我同條龍就係咁追..無奈..隻雄跑得仲快過我地-V-"..(我同軍爆哂力)唔夠跑- -"..

  肥雄仲要用佢巨大身體頂住個門..個陣仲係o緊咀..其實由跑個陣..都係o住咀咁追..咁快ge?!

勁無奈咁企係門到..呆左..因為..我同軍仲未接受到呢個現實-V-"..唔夠跑.."

   過左陣..見到隻雄又開始發燒..見住佢係咁....又1次o咀.."之後唔講了-0-"..比佢罰企.."

 

          隻大肥豬開始又暴力..唔通..肥都會慢慢暴力-V-..?心煩..氣燥.."靜心∼∼∼肥豬口服液-V-"..

HeyhEYHey..!!

   今日..一放學..就即塔車返屋企..幾耐未試過-0-?神經病..塔車途中..天氣清涼..一落車即落雨..唔通..連個t∼都唔鍾意禾..?!

返到屋企..換3..打機.."就黎到6點..個fd叫出去買飯食..好..再換3..點知..個t真係唔鍾意我..一換3..即打風落大雨..

  落到街..d雨勁凍..從未試過咁凍的狗屎..真係凍到震-3-"..買完..上返屋企..你老鼠..即停雨..同你有仇..

刊登時間︰2007-06-14 10:59 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ts01800919 的日誌)


yiuhei1314 於 2007-07-01 01:22 AM 發表:
hihi
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係..?
Posted at 2007-07-07 12:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



胡佬::* 於 2007-06-17 08:52 PM 發表:
魚左w0r-_-......
吾洗咁直接ah-0-..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

魚左-0-..?!係唔係野牙..
做人直接d好-V-"..
Posted at 2007-06-17 10:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



胡佬::* 於 2007-06-16 08:38 PM 發表:
是我要做個c文人先岩-__-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下世可能仲有得做-0-"..
Posted at 2007-06-17 12:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



胡佬::* 於 2007-06-16 08:37 PM 發表:
.....你整到我隻手重好痛-__-!
我是做個c文人..Haaa!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係好大力喳-V-"..
Posted at 2007-06-17 12:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



maggie1025 於 2007-06-16 02:31 PM 發表:
佢係咁咖la
拼命跑
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咪係-V-"..大細路.."
Posted at 2007-06-17 12:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CazyTing 於 2007-06-15 08:52 PM 發表:
我.不.知.幾.C,文!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不見得吧-V-"..
Posted at 2007-06-16 12:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]