| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 13 日 星期四  |
| 真真正正發火.. |
今日7點幾起身..開icq問亮打唔打波..佢話食埋個早餐先..咁就等埋佢la..佢食完早餐..落籃球場打波!!!一去到..打左陣..第2邊場話鬥波..咁咪鬥lo..我最鍾意鬥波..仆佢個街..輸1分..頂佢個死肥仔..唔識打波就唔好鬥la..煩住哂..好似3打2咁..就黎9點..到我去ok食早餐..見悶悶地..又唔想咁早上去..咪等多陣先返學la..遲小小..無所謂la..
一放學..就走左去籃球場..唔係打波..係抄書..熱q到死..仲要係抄15次..火撚爆..抄到2點幾..岩岩抄哂個陣..有條友仔走埋黎同我講..我要抄18次..ha..抄到我死死下..仲要抄3次?傻傻地..理得佢15定18..返學校交埋個15次就走佬..返到學校..羅生就見唔到..a伯就有個..(陳sir)佢同我講..喂..你電腦個考試仲未考wo.. 你條撚樣..忍得你耐..算..即時入ITLC再考過..好la..搞點哂..去搵羅生交罰抄..交埋罰抄..仲未走得..頂佢..又要我讀埋個英文默書先走得..好好好..就讀比你聽..好la..讀哂la..ok哂la..走得..走返籃球場..一入到去..個個都係到嘈嘈嘈..我都唔知乜q野c..再問清楚..唉..又係個馬仔係到玩野..叫條友打個細路17野..on99咁..細路都打..無人性..理唔到咁多..見唔到佢打個細路呢個場面..真係有小小可惜..係籃球場到..見到曾健明..得..佢仲落得呢個籃球場..有種wo..姐係同我做朋友..得..我無所謂..同佢鬥波..玩下姐..ok無問題la..點知打打下又嘈起上黎..屌你老味..個陣籃球場全部都係我d人..佢走黎同我嘈?忍忍忍..我忍撚9佢..我唔打佢住..同佢嘈個陣..幾個人都話會幫我手..個個都話好撚僧9佢..真真正正發火..but都無打到佢..但係就咬到自已隻手差唔多流血..我覺得我好傻lo..發洩係自已隻手到..等到大家都無咁火..我同d fd就走左公園到坐la..唔記得左發生咩c..我同馬仔就去左彩虹搵文仔..無無聊聊..諗諗下..e..我mp3呢..?o shit..馬仔放左係籃球場到..唉..無計la..大佬都係到..無理由呢家走左去..為由等等先搵..and就走左去派傳單..樣爆..不過又幾好玩..派派派派派..派左5層樓..話咁快就派哂..咁就走人la..文仔就唔知走左去邊到..我同馬仔就返返去公園到..一去到公園..又發生大wo野..話咩..有幾個警察黎左wo..講講下..o..原來係岩岩比馬仔叫打個個細路個個..姐係個個細路la..個細路走左去打999..當然..公園個到d人無人報串..但係有個on9仔..會咁傻走去同警察報串..on99咁..so咪比我打左5拳..又比馬仔係咁打..又唔知比邊個邊個打..唉..好似仲比人打到喊..
係bo..我個mp3仲係籃球場..叫埋d fd返籃球場..點一知..唔見左..唉..1000幾文雞..咁就比馬仔搞無左..5點到la..馬仔問我可唔可以陪佢wo..打電話比我a爸叫佢唔好等我食飯..諗住陪馬仔la..咁個陣又無野做..同埋輝..馬仔..去返公園到坐..去到公園..原來羊仔都係到..咁坐左陣..就返返彩虹la..走黎走去..又唔知去邊好..真係可以悶死人..食下煙..吹下水..咁就一日..不過呢一日真係好忙..有d野我都唔想打..煩得死..正係知今日都幾危險..
|
| 刊登時間︰2006-04-13 02:01 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 151 | »
|