+埋前個幾日..連續逃左5日學..正..得我d fd先知我逃學..希望無老師知道la..
今日去左鍾愛康到..煩到人..真係唔好意思..
1點鍾到..就落左去足球場..點知見d我唔係好想見到ge人..咁就諗住去籃球場la..原來a sir係到..
早知就一早過去la..打波打到5點幾到..飯都未食..開始有小小頭暈..胃痛呢d就必然..
咁就塔車收皮la..塔車個陣..我見到個爸爸係到同個囡囡講野..佢個女都係高我心口小小咁..都係差唔多咁la=-=
我忽然覺得個爸爸好幸福..因為佢有呢個囡囡..同時我都覺得個囡囡都好幸福..因為佢有呢個爸爸..
我相信佢地係一個好開心..好有溫暖ge家庭..個陣我係到發夢..我係到諗..如果我大個左都可以好似佢地咁就好..
一個咁開心ge家庭..邊個唔想要..?在乎你自已做唔做到ga姐..一個美好ge家庭..都要付出..
夜晚la..我又知道左一d覺得好無奈ge野..
唉..又有人話我唔主動.口花.花心..無錯..主動同口花我認..
但係我又問返人..點解覺得我花心..?ha..個個都正係識得講話..
我覺得lo..我覺得你好花心lo..成日同d女仔講野..
本來塔車個陣我好開心..但係一聽到呢d..down哂..好想打人..好火..
你還你...我還我..你又點知我係花心..?我個頭寫住..我係花心?
你覺得我花心大哂?要一個一個咁話比人知?
|