一起身..流鼻血..有病..哈..幾好笑..做咩今日個世界咁凍..咁灰..哈..我影響天氣..定天氣影響我..
上個星期已經想同你講..不過唔夠主動姐..哈..天氣凍左..小心身體..好on9..哈..
係咪真係我問題..係咪我on9..之不過係開始左第1日..體育堂..同人打架..
第1堂..呆..第2堂..呆..第3堂..呆..第4堂..呆..第5堂..打架..第6堂..比人哄返..笑左陣..知道自己最好朋友係邊個..婉文..
今日見到..d人好似唔同左..唔同哂..我個好朋友..串左..係我面前..串..好..哈..之前比我打..比我恰d同學..關心我..?咩你唔係好
僧我咩..你係到諗d咩..討好我..?放學..支力到爆..放學去..又要對住個on撚9老豆..屌你老味..見到都頭暈..不過..今日我返到黎..佢
咩都無講..真係好奇怪..世界真係唔同左..哈..今日校長講d野..令我諗返之前我細細個..媽問我..你鍾意咩節日..?世界末日..我a媽仲
話我傻..哈..又真係幾傻..想嘔..頭痛..比風吹到頭痛..今日真係凍左..我個身..係震..原來..有好多野我講左都係做唔到..包括我話唔想
放哂感情去你到..發覺我得個講..好驚..我終於知道..自己驚咩..好開心..我諗我唔會錯..
原來..我每一日同佢講野..傾計個個..係同自己..每一日就同自己恐懼講野..原因..唔知..可能有小小精神分裂..哈..幾好笑..
|