今日本來要同呀春去salon見工ga~
點知個天落雨,同埋呀春部手機又唔知搞咩入唔到歌~
咁樣搞搞下就搞到差唔多3點先出門口...
之後呀春諗住去白田搵完佢d fd再同我去salon見工~
but我又約左隻猪wo...
咁樣我咪同呀春講囉~(對唔住呀!!陪唔到你去salon...sor呀><)
之後就去左搵隻猪啦~
咁樣我就同隻猪去左mk啦~
之後去左mk同隻猪辭職唔做同埋買兩部車隻俾我侄仔玩~
仲有呀,我同隻猪見到呀妹呀(好耐冇見啦><)
原來m記d人以為我係為隻猪而唔做ga,同埋佢地又以為隻猪見我唔做佢又唔做ga~
之後同隻猪去左西9行下街街食下野~
行完就上左我屋企啦~
之後返到去啦~
呀春同鴨仔上左黎入歌wo...
咁樣搞下搞下,搞到6點幾我就送隻猪返屋企啦~
同隻笨笨猪講既:有冇食藥呀??病左休息多d啦~
你知唔知我見到你病得咁辛苦...
我好唔開心,個心好唔舒服呀!!
你知唔知我寧願病個個係我呀><
我唔想見到你唔舒服個個樣呀!!
希望你快d好返啦~我想快d見返以前個隻成日笑個隻猪呀!!
記得定時食藥呀!!要怏d好返呀><
好擔心你呀><"記住呀!!定時食藥呀!!飲多d水同埋瞓多d呀!!