今日起...我就係中2生la^^我升左上2E(同丘蚊sit埋一齊呢!)見番d久違嘅朋友@@真係好happy兼懷念*0*"
今個summer holiday!!我睇左5少bt====例如:『彩云国物語』、『零之使魔』、『朝霧的巫女』、『恋姬無双』......
我地班主任{竟然}is >玻璃樽<and>基仔<++真係世估5到----------驚訝ing