【牙yEe】"'"'s BlOg ●○●
大家好!!!
歡迎......黎到睇我既日誌......希望你地睇完之後會留言比我la!!!
注意:萬萬不能將此網址轉寄給任何人!Thank You```>.< ~___~
tsangwingyee
暱稱: 【牙yEe】
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
每月文章
最新文章
開學日
辦升中二手續(5辦當你...
- 好眼瞓"牙" -皿-...
超柒o既一日
最後的一天
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 37
今日人氣: 0
累積人氣: 972
- 好"歌"推~介=]
1. Distance

2. PEACH

3. 青鳥
網站連結
FMW
土豆网
王子論壇
香港討論區-專業論壇
無盡的角度
2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


開學日 滿足 分類: 未分類


今日起...我就係中2生la^^我升左上2E(同丘蚊sit埋一齊呢!)見番d久違嘅朋友@@真係好happy兼懷念*0*"

 今個summer holiday!!我睇左5少bt====例如:『彩云国物語』、『零之使魔』、『朝霧的巫女』、『恋姬無双』......

我地班主任{竟然}is >玻璃樽<and>基仔<++真係世估5到----------驚訝ing 






訪客留言 (返回 tsangwingyee 的日誌)


heimanyau0 於 2008-10-03 12:02 PM 發表:
``係MMLC上緊英文堂v33v''好悶-333-''泥cm下你-]]路過的;;;;;+}}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



+欣﹏肥妹 於 2008-09-05 05:54 PM 發表:
咁我呢!!!!唔講既.......>﹏
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yo2to9 於 2008-09-04 10:58 PM 發表:
中二要加油喔^^
中二一定會有好開心的一年^^
要珍惜喔`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]