雖然話係今個月嘅第一曰......但係我就覺得係我今個月第一次黑仔嘅一日!!!@_@"今日我有件E一輩子最(魚)嘅事......>.<我比人誤會la...嗚...嗚......跳Jass又跳到隻腳傷曬跳Ballet個陣時,又唔記得D動作,搞到比人罵......真係{慘冇人道}牙!!!番到屋企又比人罵......又watch唔到bt!@#$%^&(_+=-)^~`><?:{}|+-*/唉!