嘩嘩~好耐冇打la
今日我上黎9up兩句..
今日出左去唱k呀...出到去沙田neway...唱k
勁好玩....個個都唱到走曬音....
之後去左報沙田現代...成400蚊><
勁貴....我會比心機去學好佢嫁la.媽咪.....
琴日出左去食飯...本身想係上水食和花亭..
點知勁多人....咁好la..我等..一等就2個鍾....都咪到我.,,..
我呀媽忍唔住就話..唔食la..去左食其他野/..\
我覺得都ok無奈ga...等個個係我..
我等左2個鍾,,仲有幾個到我地..黠解唔等埋佢呢?
不過算la..我都係冇咩所謂個d人..
咁呀媽想邊到就邊到la...xd