今日唔洗返學...so一個人係屋企....玩結他...
玩左首
下一次post自己上黎先
今日返左學校有活動玩....打波
我地好多人都冇令3去...
之後個個打完都好似水人咁..
就係咁...
之後就出去同我呀爸食返琴日父親節.....