呢幾日都冇得開電腦..搞到冇得打...唉
今日就黎左陽光打qooza勁唔勁呢?
之後打打下機.對面有一個肥仔..佢開到勁大(*腥)
我同3個朋一次開曬3個喇叭,同佢嘈過...
哈哈...搞到成個陽光都係我地d歌....
真係好想打個肥仔@@
你成日都唔黎 玩咩Q姐
仲想去表演,表條毛.一話唔玩就叫曬個個都唔好玩...咁姐係點