今日一返到學校,就表演左我岩岩學ga魔術,不過有d比人識穿左><
之後放左學出左去同左成班同學一齊出左去打波波
之後又叫左我個fd出左去323打機....
打完有d肚睋><佢又請左我食....搞到我返屋企食唔到飯.....= =
今日真係好開心呀^^
今日熱鬼死人la><
好想去唱k呀 有冇人同我唱呀...............
如要靠粗口 先知我在左右..(by卓倫)