| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|

×﹍×﹍×﹍×﹍×﹍×﹍×﹍﹍×﹍×﹍×﹍×﹍×﹍×﹍×﹍×﹍×﹍×﹍×﹍×﹍×
﹎ °× 2006 年 7 月 8 日 星期六 *!,×*
wakaka>v<"
今日去左配眼鏡AR^___^
開心~
不過.....
....................................眼鏡就.........
唔多令令BOR...........
because,,,,,,,,,,
我試左好多副眼鏡都覺得好似miss.......
-3-"
唔鐘意wor!!!~
唔想咁斯文BOR~~~
BECAUSE....著衫會唔令令架!~
XDDDDDDDDDDDDD"
PS,,,我之前話過忍口唔食M記..
BUT....依3日我食左2次...=3=
唔可以咁架你....TSIN!!!
要忍呀.....如果唔係........你就會.........咩架喇~~
XDD"
PS2:THX [KUEN & NA]s' idea!
thanks for your suggestion.....
thank x 10000000 timesssss!
仲有AR.....睇完香港先生,,,,
發覺上年既1ST香港先生...高XX~
佢都唔係幾好姐~~~@@"
不過佢跳舞果陣都幾好~
但係佢.....就衰左~~~跳果陣SIN左~
@@"個太太問佢個問題..真係....好難去答~
同埋個太太仲衰過DODO姐~問個問題咁"吉"GA~
今年我覺得冇上年咁好睇~~BECAUSE...冇乜點SHOW自己既才藝~
例如PLAY THE PIANO =)
刊登時間︰2006-07-09 12:12 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|