tsingyan
暱稱: 靜......~"TsinG"^
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009-12-26
2009-12-13
2009-12-09
2009-12-05
2009-12-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
媒體播放
2009 年 12 月 4 日  星期五   清涼


2009-12-04 忿怒 分類: 未分類

 

今日去邱man屋企盡情歡樂....

點知....!!!!!

竟然有一個傻婆...貢獻佢既

比左我地.....!@!@!@!@@!@!!

令到我地......想嘔

正一太難受啦~~~~~~~~~~

希望個位 { 傻婆 } 唔好再有下一次....

永遠懷念 { 傻婆 } 既一吻

~~再見~~






訪客留言 (返回 tsingyan 的日誌)


Terry52014 於 2009-12-06 01:54 PM 發表:
CmCM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx a lot~~=]
Posted at 2009-12-06 04:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



faiyuchan 於 2009-12-06 01:51 PM 發表:
個傻婆係邊個?
你地又唔係男仔,驚咩個初吻呀T!T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 個傻婆咪係你囉...xd=]
Posted at 2009-12-06 04:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tung9376 於 2009-12-05 01:14 AM 發表:
冇錯呢....
點都唔會忘記個傻婆戈1吻>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoko92327 於 2009-12-04 10:12 PM 發表:
哈哈
今日我地會永遠懷念 { 傻婆 }
做左既事牙>n
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇錯呀...唔知幾時又嚟多次呢??
Posted at 2009-12-06 04:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]