今日去左依館綵排'維港兩岸響'
今日早左到.但都有超多人係到
魚毛就著住童軍衫,
人地Christy,Amanda&提子就返屋企換
佢就傻下傻咁著童軍衫
跟住我地就攞晒D手提同i-poid出黎
老師都唔話嘅~
我地重一路行一路聽tim~
去到果到,一齊攞左個樽(有紅豆果D)入去,
點知校長都黎埋,好彩佢坐係呀'隱哥'隔'離'
果個指揮好似個傻佬咁,
果D人都變態架咁鬼大聲
我唔係聾架!!
跟住我見到果D野令到我個咀o晒~
TVB呀!!ATV呀!!
佢地...係到影緊呀!!
Christy縮左去我果到
咁我縮去邊呀?
結果我地就縮下縮下咁過左幾個鍾lo
返去果時同Gigi一路傾一路返學校
今日我對耳冇la!
|