今日同呀wen去街街>w<
因為我要去攞果個咩學生八達通,
又唔想一個人去
所以叫埋呀wen去
首先...去何廣
好無奈一落車就見到熟人>0<
跟住就同呀wen去食m記,
又見到人!!
不過係呀wen
三次...三次呀!!
門口一次
上去果時一次
食緊又一次!!
好無奈呀
跟住就去嗒車車
果架死人203E
等左佢半粒鐘,
重要唔比人上!!
比我知道個人係邊個就死
呀wen係咁叫我冷靜D
我地唔撘203E,去左嗒16
好慘,
去到重要嗒地鐵落去
本來可以唔駛嗒地鐵架
又係架203E==
本來呀wen都攞,
點知佢咩都冇帶
跟住我地一齊去左黃埔
我比左28蚊佢買排球
我地一齊食綿花糖
好開心
一齊返屋企
今日超開心呀!!
|