沉日去旅行,1H班果D實知,
因為沉日我玩得太癲,所以一上床就
所以今日先打blog,好對你地唔住
講番沉日,
我朝早整好晒D野就出門lo~
返到學校,
見到佢地都返晒,我就好似好遲咁,
佢地係到影相,我都唔汁書,影埋一份>w<
影到咁上下我地聽歌lo~
我同Gigi坐埋一齊,我聽歌佢就同sea sea傾計,
果個死人hesion就無lala偷影我,
佢都傻架!
我地出法lo~
點知我地落早左
等左好奈都未得,妖~
上到車我同魚毛一齊坐=w=,本來同埋Gigi,點知佢無lala又唔同我地坐,
好彩同魚毛坐都好開心!
係車到我同魚毛就不停聽歌聽到落車,
去到都10點幾la
我地即刻走去燒烤
超開心呀!
燒到12點幾,我地就去玩水
D水好舒服呀,
去到我條腰
我衝左出去,好爽呀!!
本來我地D時間啱啱好點知果個Miss Leung話佢報錯數係2:15集合唔係2:30,
搞到我地冇時間汁野,
去到重要唔見佢
跟住我地就影相
我係中間紫色袋果個,
返到學校我地就係到玩,
玩到5點幾先走,
沉日真係好鬼開心呀!>w<
|