今日旅行前一日,
我買晒所有la嗎
但果個Miss Leung就話"果到有D人會霸住D爐,你地要比80蚊佢地燒烤",
吓!?唔係掛!
咁都得!!好無姑姐!
放學去朗誦
老師比我食野,好好人呀!(我地中學唔比人係課室食野)
返到屋企好唔開心,
比呀媽鬧,明明係呀爸唔啱就話我唔啱,
不過我都慣,
因為屋企有咩事都會鬧我
我就同佢講"係la係我唔啱,次次都係咁架la,我都慣左一個人架la,你地最就以後都唔好理我!!!!"
好想打人!!
我都唔知係唔係佢地個女黎架
我好憎你地呀!
我真係好想死左佢算
反正我係一個永遠都冇人鍾意嘅人
|