今日返小學探老師,
差D遲到,好彩最遲果個唔係我(係美蒨...哇唔好打我 )
去到果時冇咩人理我,
所以就打比Gigi,
傾左陣,何老師出左黎,我即刻唔傾,
佢話呀sir係球場,
我同呀wen就衝左去,
去到,o咀
呀sir個髮又...
好無奈都係冇人理我地,
跟住見到鄧sir,你又肥左la~>o<
呀sir無幾奈就同我地一齊返去,
返到去,好無奈又係上教員室,
我好似冇咩同佢地講咁,死!咁快冇野講!
好彩呀wen同我傾!
冇幾奈呀sir又話要走,我地話同佢一齊上天台,佢話唔得,
我地自己偷偷地上左去,
但冇幾奈呀wen話"何老師係下面呀!!"
我地就哩埋,
但佢上緊黎,
我地冇得走,比佢鬧,好慘,佢重叫我地差唔多要走,
走左之後,sese叫我地等佢囉笛,我地之後一齊去左黃埔,
sese佢地協恩D啦啦隊D舞好好笑,
我地之後去影貼紙相,
冇錯,我地又影la,

sese帶我住我嘅眼鏡kuku~

我帶sese嘅眼鏡,
今日好開心同呀wen重係超好嘅fd
|