今日跟團去左濕地公園,
開頭去果D地方我全部都去過,所以好悶...
果個導遊好好笑,佢話"大家跟住行嘅lee條路叫'西米露'",重有佢話"廣州出
產嘅水果'柑,蕉,桔,梨,碌柚'咁就變左做今朝桔你lo柚,kuku,好好笑!!
好慘,個lunch要去到兩點幾先食得,好餓呀!!
重要D野超難食,
食完野終於可以去濕地公園,
去到...哇!人海咩!D人多到...我無野好講
好開心可以去濕地公園,因為我好鐘意動物架
去到影左好多相,比你地睇下



我地個導遊同我地講話佢有一張一千億嘅錢,
我地唔信,佢就比左我地睇
係真架構!比你地睇

係唔係呀!
|