而加放緊假,
諗住可以打機la
雖然,
就快考試,
但我係果D唔溫豬嘅人,
但係,
一個地震打埋黎,
我咩都feel唔到,
我呀媽就話好清楚有地震,
以為冇咩野,
點知,
佢沉日整到我上唔到好多網,
溫左一日書,
痴左,
睇電視,
知道,
呢件野要搞好奈,
o晒lo~
今日搏下上唔上到D網
無法顯示網頁...
好想打死佢,
好似話要整好奈,
咁姐係要我做個乖學生姐,
算,
我忍佢,
反正今次如果有前十名嘅話,
我可以買i-poid
冇都得,
反正遲D我呀哥返黎我都可以買,
kuku...
不過,
冇得上MSN真係好慘呀!!!
|