大家要記住,呢篇野係作架!!!
起初,
當我見到你果時,
我覺得你係一個唔信得過嘅男仔,
但係,
當我開始同你講野果時,
唔知點解我開始想同你永遠咁傾計,想同你永遠一齊玩,
但係,
我...我知呢件係冇可能嘅事,
因為,
我知你有女朋友,
我好憎做第三者嘅人,
因為,
就係因為呢D人,
先會有咁多人傷心,
我唔想見到身邊嘅人傷心,
所以我放開手,
我決定係你地身邊祝福你地,
心入面重慶幸自己冇同你講,
'我愛你'
自從知道你有女朋友之後,
我就時時都留意住你嘅野,
我都漸漸離開你,
因為,
我地只不過見過幾次面,
講過幾次野,
冇幾奈,
我識左你女朋友,
佢好好人,
我同佢變fd左,
但係而加,
大家去左唔同嘅中學,
我都冇咩你嘅消息,
都係由朋友口中知道你有新女朋友,
當我知道嘅時候,
我o晒,
當時羡慕死人嘅你地,
而加就唔知咩事散左,
究竟點解,
我唔知點解你地要散,
唔通當時,
我嘅祝福都係白費嘅?...
唔知點解會作到篇咁嘅野
可能係之前seasea係咁叫我作野
所以先作到D咁嘅野~
kuku...
|