今日好開心呀!!
畢業典禮ma~
唔好以為我畢業呀!
我中一炸!!
唔想咁快畢業呀
今日中一嘅都早放,
但係我唔得
因為我係合歌團
本人唱歌幾好聽嫁(爆)
要遲D走(係好多)
冇法,
我鐘意唱歌ma
上左3堂就走佬
冇上Maths
盧老師今日好靚女呀
又可愛,
我好鐘意佢呀!!
我愛你呀>3<
方包中樂團
一齊去食lunch
同Adonza&邪留丸&去MK食
本來同埋呀Wen嫁
點知佢outing
講番轉頭
呢幾日日都見到呀Wen好開心呀!!
去番MK
一齊食KFC
我,方包&邪留丸一齊食同一個餐,
得呀don食其他餐
我地係同類,呀don係異類,kuku
跟住去左影貼紙相
 
跟住就番去lo
表演果時好緊張
好驚會走音
好彩冇事姐
今日好開心呀!!
比方包嘅:
我愛你呀!!
by Angel
|