超開心呀!!
今日係我人生中第一個陸運呀,
痛x3,
第一痛,''
沉日介手介到好high><,
但係又唔想咁快就出血喎,
介得好細力==
我太肥la,
點到唔出血==
叫左Christy幫我介,
佢之前同我講話佢驚,
諗住佢唔會幫我,
點知佢好快咁話得,
諗住一定出血,
點知都唔出==
佢介左兩三下就話驚,
我唔用介刀,
用我D指甲,
一介,
重好用過D介刀==
但係都係唔出,==
跟住,
今日睇下隻手,
-口-,
原來有出,
但係一D都唔痛,
但我都算佢係痛,
陸運果時,
啦啦太用力,
隻手用力過度,
好痛,
隻手不停震,
第二痛==''
到第三痛,
今日又介手,
不過今次,
係比其他野介,
我已經比個鐵校章介左好多次架la
次次都一定流血,
不過今次流得好爽,
係架火車到,
睇住隻手出血,
唔知點解有D興奮,
變變地態@@
但係隻手真係好痛(第二痛)
我而加隻手一用力就痛,
不停震-口-
各位啦啦,
我對你地唔住呀!!T^T
我聽日會更加努力架la!!
唔理我隻手有幾痛,
我唔會令你地嘅辛苦白費架!!
|