各位豬朋狗友,
我終於打番日記la!!XD
好奈冇打,
考試ma,
考試?死左la Xp
知我死硬嫁la,
人地個個都溫左好奈書,
我就前一日先開始溫,kuku
如果咁都有好分,
我就真係對唔住果D溫書溫到死果D人laXD
講番D卷,
有D ok,
有D好難,
有幾科就真係死左,
~CHIS~
難到痴肺,
見到葉sir個樣就知好多人肥左la,
日日4萬咁嘅口,
變左塊炭喎!
算la,
覺得呀媽越黎越可愛XD,
買左部i-pod比我XD!!,
佢話,
你幫我入朱蒙&教我玩我就買比你,
緊係話得la,
唔得果個都傻架XP,
好high呀!!
何官果D,
坐係我前後左右嘅,
我都借比你地聽XD!!!
|