小學果D,
重記唔記得小學果件事,
要去見Miss Ho果件呢,
記得其實果件事我根本就冇錯,
係'果個人'搞到我咁,
你地知唔知我果時真係好傷心,
因為根本冇人信我,
如果,
我當時同Miss Ho講真相嘅話,
我諗件事一定會唔同晒,
但係我冇呀,
我真係好冇用,
我見到我D指甲嘅時候,
我都會好想好想我冇晒佢地,
記得果時我為呢件喊過幾多次嗎?
D男仔係你身邊不停笑你,
知唔知係咩感覺呀?
連呀sir都唔信我,
佢地個個都信果個細路,
得番我D fds信我,
多謝你呀Wen,詩婷,
係我最唔開心嘅時候,
係我身邊支持我,
但係,
其實我從來都冇同我呀爸呀媽講過呢件事,
因為我唔敢,
你地以為我好堅強?
其實我一D都唔係,
我咩事都唔會同人講,
因為我驚,
但係呀Wen,
你係第一個令我同你講所有野嘅人,
但係而加,
咩都唔同晒,
你同我入左唔同嘅中學,
我喊你都唔知la,
以前,
小學果D男仔搞到唔再信任何男仔,
我唔需要人信我,
由其係男仔,
佢地唔值得我去信,
上左中學之後,
個人開心左好多,
我都冇點打過人la,
可能D人大個左,
識得咩係尊重,
但係,
我依然冇辦法去信男仔,
女仔,
係我唯一相信嘅野,
我就連我呀爸我都唔信,
因為佢比左好多痛苦我同D屋企人,
我唔可以原諒佢,
呢世都唔可以,
我憎死所有男仔!!
當我最需要人幫嘅時候,
佢地就不停笑我,話我,
記得小學,
打人就係我唯一嘅武器,
用黎保護我嘅唯一武器...
你估我當初想比人當做死敵嘅咩,
我都唔想,
我都想同佢地一齊做朋友架,
但係我唔得,
我過唔到自己果一關,
我面對唔到佢地,
我對佢地只有憎恨,
呢D全部都係因為你一呀爸,
細細個開始,
你就係咁,
你估我唔知你做咩咩,
你錯la,
我由懂事開始我就知你做咩la,
你不停咁講大話比我聽,
我次次都係對住你笑,
但係你知唔知我個心有幾痛,
你又知唔知我地為你流過幾多眼淚呀?
我忍夠la!!
你知唔知我為你想死過幾多次呀?
我幼稚園嘅時候以經諗過自殺la,
我話過,
我唔會再叫你一聲呀爸架la!!
|